Contractenrecht loopt als een rode draad door het leven. Zodoende zijn bijna alle vormen van samenwerking met een bedrijf vastgelegd in een contract. Ook samenwerking met personen wordt vaak vastgelegd in een contract. Onyx Advocaten zorgt voor grip op jouw contract. En vervolgens doet Onyx Advocaten er samen met jou alles aan om dit zo te houden!

Hulp bij jouw overeenkomst

Heb je daarom vragen over jouw contract, neem dan geheel vrijblijvend contact op met Onyx Advocaten. Dit kan via de contactgegevens onder aan deze pagina. Ook kun je daar het contactformulier invullen. Ten eerste voorziet Onyx Advocaten je dan van een eerste gratis advies. Met dit advies voorkomt Onyx Advocaten liever problemen, dan dat deze opgelost moeten worden. Ten tweede helpt Onyx Advocaten jou met het opstellen van een overeenkomst. Ten slotte helpt Onyx Advocaten jou met passende algemene voorwaarden. Een goed contract met algemene voorwaarden zorgt voor extra grip! Hoe beter de afspraken zijn vastgelegd, hoe beter deze gehandhaafd kunnen worden.

Handhaving van jouw overeenkomst

Ondanks een goed contract en algemene voorwaarden komt het onverhoopt toch voor dat jouw tegenpartij zich niet aan de gemaakte afspraken houdt. Ook voor dit geval kunnen bepalingen in het contract en / of algemene voorwaarden worden opgenomen, zodat Onyx Advocaten jouw wederpartij effectief kan aanspreken op deze afspraken. Een goede prikkel tot nakoming van de afspraken is een contractuele boete. Laat je door Onyx Advocaten goed informeren over de mogelijkheden.

Meer informatie

Zoals je hiervoor hebt gelezen, spelen er binnen het contractenrecht diverse onderwerpen. In de kolom hiernaast kun je meer informatie lezen over andere onderwerpen.

Meer contractenrecht:

Overeenkomst opstellen / controleren
Algemene Voorwaarden
Contractuele boete (boetebeding)

Heb je een vraag over het contractenrecht?

Neem dan geheel vrijblijvend contact op met Onyx Advocaten via onderstaande contactgegevens of vul het contactformulier in. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met jou opgenomen!